بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

دانلود برنامه دی‌دار (بیمه دی) برای اندروید

بیمه دی

از طریق لینک زیر می توانید وارد سامانه دی دار بیمه دی شده و از خدمات آن استفاده نمایید / از جمله خدمات سامانه دی دار می توان به خرید آنلاین انواع بیمه نامه و همچنین لیست مراکز درمانی و خسارت و … اشاره نمود

بیمه دی

جهت مشاهده و دسترسی به خدمات بیمه دی وارد سامانه دیدار شوید همچنین در صورتی که می خواهید به صورت آنلاین بیمه نامه خریداری کنید می توانید آن را با تخفیف ویژه از سامانه دی دار خریداری کنید.

هموطنان عزیز در هنگام سفارش بیمه نامه از سامانه دی دار در صورتی که در بخش معرف (مجید خلیلی کد 6559) را انتخاب کنند می توانند از پشتیبانی این نمایندگی در بیمه نامه ها برخورد دار شوند همچنین تخفیف ویژه ای نیز برای خرید آنلاین از سامانه دی دار برای شما لحاظ شده است.

از جمله بیمه نامه هایی که می توانید از سامانه دی دار بیمه دی سفارش دهید می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بیمه آتش سوزی
  2. بیمه شخص ثالث
  3. بیمه بدنه خودرو
  4. بیمه های مسئولیت
  5. بیمه های حوادث و عمر
  6. بیمه های درمانی
  7. بیمه مسافرتی
  8. و …

در سریع ترین زمان ممکن بیمه نامه خود را از سامانه دی دار سفارش داده و از تخفیف ویژه لذت ببرید.

همچنین 2.5 درصد تخفیف ویژه برای سفارش بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین از این سامانه برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید استفاده کنید.

سفارش از این سامانه بسیار ساده بوده و حتی بدون اطلاعات بیمه ای و با مشاهده راهنما می توانید بیمه نامه خود را سفارش دهید.

ساعات کاری سامانه جهت صدور بیمه نامه 24 ساعته می باشد همچنین دقت داشته باشید که بیمه شخص ثالث شما بلافاصله بعد از ثبت سفارش به صورت اتوماتیک توسط سامانه صادر می شود.

همچنین خدماتی دیگری از جمله آدرس مراکز طرف قرارداد بیمه دی و مراکز دریافت فاکتور و لیست مراکز پرداخت خسارت و … نیز در این سامانه موجود می باشد و همچنین از بخش سوابق درمانی می توانید به صورت آنلاین از وضعیت پرداخت فاکتورهای درمانی و میزان تایید شده و کسورات و … اطلاع پیدا کنید.

در صورتی که نیاز به پشتیبانی ویژه دارید از بخش صدای مشتری می توانید درخواست خود را ثبت کرده و منتظر پاسخ کارشناسان بیمه دی باشید درخواست شما بلافاصله ثبت شده و توسط کارشناسان پیگیری و نتیجه آن برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که نیاز با پشتیبانی و تماس با واحد خسارت دارید می توانید با شماره 1671 ویژه خدمات خسارت تماس بگیرید.

وب اپلیکشن دی دار بدون نیاز به نصب اپلیکیشن در گوشی شما با استفاده از مرورگر با حجم بسیار کم در گوشی شما قابل نصب می باشد.

در هنگام ثبت نام در اپلیکیشن در بخش معرف کد 6559 را وارد نمایید تا تخفیف ویژه در خرید بیمه نامه ها برای شما لحاظ شود و در صورتی که نیاز به پشتیبانی داشتید نمایندگی 6559 آمادگی ارائه مشاوره برای شما عزیزان می باشد.

4.9/5 - (9 امتیاز)
در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد